Coolstuff

För ett tag sen fick jag hem några produkter från Coolstuff. Jag fick en summa att handla för och fick köpa det jag själv ville.

Jag valde "I´m not a papercup", en vit Dear deer, och en uppblåsbar öltunna.

Muggen har jag använt några gånger nu och jag tycker att den håller värmen ganska bra, däremot tycker jag man får gummismak i munnen av locket.





Den är galet snygg och jag hoppas verkligen att man kan "diska" bort lite av gummismaken på locket, då kommer jag garanterat att använda den mycket:)


En annan sak som jag fick hem är den här supersnygga kroken.



Dock var den mycket mycket mycket mindre än jag trodde att den skulle vara. Men jättesöt i tålbar plast. Me like!






Han hänger jättefint i hallen och håller reda på Darlingens gymkort;)



Öltunnan gav jag till min vän Jenny och jag vet inte om de har testat den ännu... Jag har bett henne att göra det och hoppas på att få en recension snart på den:) Den kommer bli kanonbra på den årliga sommarfesten hos dem:)



Tack så jättemycket Coolstuff för de här supercoola grejerna!


Köp era julklappar hos Coolstuff! Snabb leverans och galet bra kundkontakt!
Jag är supernöjd med allt jag någonsin har handlat där:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0