Award

Jag fick en supersöt Award av fina Amanda häromdagen. Jättetack gumman!!




 
* Tacka och länka till den du fick priset av. 
* Skriva 7 saker om dig själv. 
* Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.


1. Jag är nästan helt säker på att jag kommer få bröstcancer. Vet att det är superdumt att tänka så, men det känns som så. (Den känslan kommer varje oktober när rosa bandet kampanjen håller på)

2. Ibland undrar jag om jag är en dålig mamma.

3. Jag vill ha det snyggt och städat kring mig. Oftast ser det ut som skit hemma och då kommer mina städryck, då är det bara för mina killar att hålla sig borta;) (helst hemifrån en stund)

4. Jag gillar att köra bil, men har blivit något av en kärring på vägarna nu när det är så halt. Speciellt när Oliwer åker med i bilen.

5. Jag har många vänner, men få som jag verkligen kan lita på.

6. Jag hatar mitt eget utseende. Särskilt i osminkat tillstånd.

7. Min dröm är att flytta ner till Göteborg.


Jag gör som så att ni som vill göra utmaningen får jättegärna göra den! Lägg en kommentar hos mig så jag får läsa det ni har skrivit:)


Postat av: Jenny

tack! blev himlans nöjd, speciellt med kransen :) passar perfekt att ha kvar sen till nyår också:)

2010-12-02 @ 21:24:23
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0