Laddad

Sitter redo och laddad i soffan. Har satt på mig linne, två sport BH;ar och shorts. Jag har letat fram hörlurarna till mobilen och den är full med bra musik.

Nu är det dax för dagens tur ute på spåret. Igår klockade jag 2km (spåret är på 2,5, men jag klockade bara de första 2). Då landade 2km på 17 minuter ca.

Idag tänkte jag att det ska bli bättre:). Eller ska jag ta två varv, eller kanske tre? Ja det märks!



Byebye extrakilon!!

Postat av: Bea

vad duktig du är! har själv tänkt börja jogga men vet inget bra spår i närheten... vore bra att ha ett precis utanför dörren ;)

2010-08-22 @ 17:09:13
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!



Jag har deltagit i några tävlingar hos dig och brukar läsa då och då. Lycka till med träningen. Jag har en tävling ute nu, min första. Där kan man vinna charlotte perrellis träningsbok, med "hemmatips". Välkommen att delta!



Må gott och bort med extrakilona!

Hanna

2010-08-23 @ 20:16:53
URL: http://hanna.fornhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0