Kajsa och Kalles fest

Som jag skrev förut så var jag och Agnieszka på fest igår. Det var en tjej som heter Kajsa och hennes pojkväln Kalle som hade födelsedagsfest:).

Vi kände ingen, men vad gjorde det? Agnieszka och Kajsa hade pratat ett tag genom bloggarna:)

Jag gör som så, jag slänger in en hög med bilder:)




Födelsedagsbarnet sliter upp en present;)



















Det var en lugn och mysig fest med massor av snacks, dricka, skratt, musik, kaffe och tårta:)
Vi tog taxi ner till stan för det började tokregna. Som det regnade! Fyfan, usch vad det vräkte ner!

Vi var inne på Coctail & Dreams. Kände inte spec många och åkte ganska snart hemåt. Min bror kom och hämtade:) Tack!


Stort tack till alla inblandade av gårdagen! Jag hoppas på att vi gör om det någon gång:)

Postat av: Kaj

Snygga bilder :P

Kul att ni kom! :)

2010-08-30 @ 08:28:25
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0