Första dagen på resten av mitt liv

Igår fyllde jag 27år. Jag hade en jättebra dag! Den började med att min vän Carro kom över. Hon var dock bara kvar en jättekortis. Jag fick en flaska vin:) Tack snälla!!

Sen satte jag igång att baka och lagom tills det var klart kom Lena. Darlingen hann vara med och fika lite och sen åkte han mot jobbet. Vi satt och fikade länge och väl och jag fick finfina presenter!

 





Fick en bok, ett plättlagg för ljus och massor med ljus (till plättlagget och andra ljus).

Tack snälla Lena!!

När vi satt och fikade kom posten och i ett kuvert låg detta jättesöta halsband:



Tack snälla Pia och Max!!!

Lite senare kom Agnieszka, Nova och Elton. Fikat åkte fram igen, barnen lekte och jag öppnade paket:) Nova talade om innan att det var en tvål med jordgubbsmak:) Haha!



Det var mitt favoritmärke Björk & Berries! Jag har en sån duschcreme som jag älskar! Tack så jättemycket! Den kommer verkligen användas!!:)



SötNova med Gosan:)




SötElton:)


Jättetack för att ni kom gumman!!:)



När de åkte hemåt åkte jag och köpte en tårta (den jag hade gjort hade nästan tagit slut). Vi åkte hem till mor och far och fortsatte firandet där:)
















Vi hade en trevlig eftermiddag/kväll och avslutade den med att äta svenska kräftor:) Mums!!

Jag fick superfina presenter!



En inspelningsbar DVD, två söta skålar, massa trisslotter, presentkort på massage, ett halsband, Lady Gaga skiva och "en hjälpande hand":)

Jättetack mamma, pappa och bror!!
 


Av Darlingen fick jag två biljetter till musikalen Mamma Mia:)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack för att vi fick komma! Jättegott fika!!

Fina saker du fick!

kramar

2010-08-21 @ 12:51:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka härliga presenter du fått - är glad att du fick en sådan bra dag! kramar

2010-08-21 @ 16:18:31
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Erika

vad god tårtan ser ut!!!! :)



kram

2010-08-23 @ 12:17:08
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lady Gaga skivan har jag, Jag älskar den! :) Ungarna vet också nu vilken låt som är med Lady Gaga och vilken som inte är det haha :P

2010-08-24 @ 12:53:50
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0