Dagens shopping

Idag åkte jag och Oliwer in till stan en sväng. Vi skulle hålla oss borta hemifrån eftersom att Darlingen hade jobbat natt.
Jag tänkte kika lite inne på Cubus. Oj vilken tur att vi gick in där. Jag fick med mig en stor påse därifrån:)



Två st rosa linnen, ett av dem med blommor på, 37kr st:)
Ta 3 betala för 2= ett par mysbyxor, en luvtröja och en kofta.





Superfin beige skinnjacka. 124kr. Kan det bli bättre?





Två skjortos till Oliwer, en ljusblå och en vit, 37kr st.
Fick med en pyjamas från Kappahl på detta foto oxå, halva reapriset = 49kr.





Blev lite på Lindex oxå. En tjocktröja med Bamse, en t-shirt med Emil, en Sverige t-shirt, en randig t-shirt och ett tvåpack fingervantar.


Är supernöjd över dagens klädinköp:)

Det här med vaxdukar är nog bland det fulaste som finns. Men det är himla smart och är en väldigt billig försäkring på borden. Hemma har vi tre bord, ett i köket, ett på balkongen och ett i vardagsrummet. Det sistnämnda bordet köpte vi för några månader sen och jag är ganska rädd om det. Med en tvååring i hemmet så behöver man en vaxduk. Vi hade redan vaxdukar i köket och på balkongen men behövde en på "finbordet".

Vi hittade en "lagomful" vaxduk för 25kr metern. Vi tog tre meter och fick klippa av lite. Dock väldigt billigt för att slippa massa slitage på bordet.



Den får duga.

Köpte en supersöt fyr oxå. En jättesöt ljuslykta. Jag köpte en sån till min vän Anna när jag var på fest där, och tyckte sen att jag behövde en egen:). Men visst ger den ett mysigt sken?



Jag är mycket nöjd med min shoppingdag!

Postat av: Amanda

Verkligen kanonfin shopping! Förstår att du är nöjd!



Den där fyren skulle min mamma älska! Hon är helt insnöad på marint. :)

2010-08-26 @ 06:38:07
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Du är duktig på att hitta fynd! Vill också shoppa och fynda ;)

Kramar

2010-08-26 @ 09:07:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Kul med massa fynd!!!

2010-08-26 @ 16:06:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: jenny ♥

In o tävla hos mig ;-)

2010-08-26 @ 20:02:49
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0