5:30

5-5:30 i morse var vi vakna. Oliwer ville ha ny blöja och välling. Det fick han såklart. Darlingen gick ut med Zelda och åkte sen mot jobbet. Jag låg och halvsov när jag hörde att Oliwer hasade sig ner för sängen och la sig i Zeldas säng. Stackars lillprins! Förmodligen var det svalare i hennes säng.




Efter en liten stund så kom han och la sig i sängen. Hör och häpna! Vi vaknade kl 10:45! Kvart i elva! Oj! Jag trodde knappt mina ögon när jag tittade på klockan! Antar att vi behövde sova ut:)


I eftermiddag/kväll är det fest. Det verkar som att jag får åka ensam på den. Hålla mig nykter och åka hem tidigt. Men det går ju det oxå.
Tänker inte släpa med Oliwer på fest när han har feber!

Nu ska jag börja dagen med en NOKA shake:) Sen får vi se vad dagen bjuder på:)
Vad har ni för er idag?



Postat av: Petra

Haha - jag en lite större biabädd - och tog kort på båda pojkarna i den igår... hundarna? de ligger på golvet iallafall... ;-)



Kram

2010-08-07 @ 11:28:11
URL: http://www.willvindesign.se/blog/
Postat av: Agnieszka

Nova blir snart hämtad av farmor och ska gå på tivoli i regnet:) Jag, Magnus och Elton ska åka till Magnus bror, han som hyr våran lägenhet, och fika!



kramar

2010-08-07 @ 11:32:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Men lille vän! tur att han fick låna vovvens säng ;)

Kram

2010-08-07 @ 11:40:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0