Vann igen!!

Idag när jag satt med kaffekoppen i högsta hugg så ringde min telefon.

Det var en kille med ett 08 nummer som ringde. Han ville berätta att jag har vunnit två biljetter till "Metro on stage". Det är på Berns i Stockholm på torsdag kl 20.00:).
Jag hoppas verkligen att Darlingen får ledigt då, annars får jag ta med mig någon annan:)



Tyra och Oliwer.


Jag, Anna och alla barnen gick ner en sväng på stan när vi kom till K-holm idag. Jag köpte lite kläder på rean till Oliwer, och kepsen han har på sig. 29,50 på H&M. Lagom pris:)

Vi hamnade hemma hos Sandra senare. Nicke kom oxå dit. Barnen lekte massor och vi vuxna fikade:) Barnen fikade lite oxå;)

En mycket bra dag!


Postat av: micaela-mamma till Måns

Blir ju tokig av att sitta inne, så skönt att komma ut och röra på sug..



Ingen av oss har ju feber så...



kram

2010-04-27 @ 08:00:51
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anna L

Blev en vääääääldans rolig dag.....Det får vi göra om!!

2010-04-27 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0