Underbar kväll!

Jag är så himla trött nu och ska bege mig direkt mot sängen. Men jag kan berätta att vi hade en underbar kväll uppe i Sthlm. Det vimlade av kändisar och vi fick några kort:) Dock tog jag inte med mig min stora kamera, utan fick låna mammas lilla digitalkamera och sen tog jag kort med mobilen:)

Här kommer några smakprov;







Återkommer med fler bilder imorgon:P

Många kramar från en glad SoffiZ

Postat av: Jenny B

Ser ut som ni hade en alldeles perfekt kväll =) Kram

2010-04-13 @ 08:40:11
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Mysigt ni verkar ha det!

Underbar utsikt i bakgrunden :)

Kramar

2010-04-13 @ 08:56:44
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0