Tråkdag och Fusklatte

Påskdagen, vad ska den vara bra för?

Jag har bytt gardiner och sängkläder i sovrummet idag. Jag har diskat, jag har vikt tvätt, jag har dammsugat (Igen!), jag har plockat undan massor, jag har plockat fram saker som ska stå i hallen och jag har ätit mat. Jag har satt upp lite väggdekorationer oxå, bilder kommer senare.

Nu är klockan 14.16 och Oliwer tar sig en liten powernap. Jag ska och sluta mina blå en liten stund. Är grymt trött, trots att jag fick sova till kl 9 i morse.

Darlingen har åkt till jobbet, så jag har så tråkigt!!

Vad gör ni idag? Har ni några tips på vad man kan göra en tråkdag som denna?
Kramar
!


Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Här har vi spenderat dagen ute i vårsolen som äntligen hittat till oss med!

Men jag skulle nog behöva städa lite med...hmm...det får bli imorgon istället ;D



Kram kram

2010-04-04 @ 15:26:39
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vi har spenderat flera timmar ute i det finfina vädret!

kramar

2010-04-04 @ 16:13:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0