"Så olika"

Oj vilken lång helg det har varit! Jag har jobbat nästan 31 timmar och är helt slut. Ont i ryggen och ont i huvudet. Det tar verkligen på kroppen!

Nu är jag iaf ledig två dagar. Imorgon ska jag och Oliwer få besök av Karin och Hektor. Sen ska jag laga massor av mat, och sen blir det Sthlm. En sväng på IKEA ska vi nog hinna med oxå innan vi ska på releasefesten:)



Jag hyrde "Så olika"  idag när vi var nere på Kvantum. Jag har precis sett den. Helt klart värt att se, en ganska bra svensk film:)

Har du sett den?


Nääe, hörrni, nu blir det sängen!
Kram och god natt!

Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Den filmen har jag inte sett...men jag antar att jag skulle gilla den som älskar bpde Helena Bergström o svenskfilm :)



Kramar

2010-04-12 @ 08:27:28
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0