Releaseparty!

Vi åkte och lämnade Oliwer hos mina föräldrar och åkte mot Sthlm. Ikea var målet, men vi insåg snabbt att det kommer vi aldrig att hinna med, så det får vi ta en annan dag:)

När vi kom upp till Sthlm så tyckte inte GPS;en som vi hade lånat av Darlingens föräldrar att den skulle funka, så vi fick lite problem. Ingen av oss hittade till någon P-hus på Medborgarplatsen (som skulle vara närmast till Skrapan). Med lite pyssel på GPS;en och lite koll på internet på mobilen så hittade vi äntligen dit!

Jag svirade om till mina skyhöga klackar och vi knatade bort till Skrapan. Det var grymt coolt. Utaför stod två vakter med besökslistor. Vi sa våra namn, de svarade med "Välkomna!" och så fick vi två drinkbiljetter var.

Vi skulle åka upp till våning 25/26, hissen gick så snabbt att man nästan fick lock för öronen! När vi kom ut från hissen såg vi ett väldigt mysigt och renoverat ställe. Mycket modernt. Jag hängde in jackan i garderoben och så gick vi upp till baren. Vilken utsikt det var ut över Stockholm! Helt otroligt! Jag gick och hämtade mig ett glas vin, Darlingen tog ett glas vatten och så stod vi och bara njöt.



Vi stod och kikade runt lite och undrade vilka som var kändisar och vilka som inte var det:P. (Man kom fram till ganska snabbt, att de som inte var kändisar stod med kameran i högsta hugg;))

Några gamla Idol deltagare, bla Alice kom in.
Efter en stund så ser jag Eric Saade. Jag känner att jag blir en fjortis igen och viskar väldigt upphetsat "Där är Eric Saade och Molly Sandén!!!!!!!!" till Darlingen.

Molly och Eric ställde sig och pratade med Alice precis bredvid oss, och när några modiga tjejer hade varit framme och frågat efter deras autografer så vågade jag mig fram och frågade om jag fick ta ett kort. Det fick jag:)



Åh vad de är söta tillsammans! Jag tycker att de är ett perfekt par! De lämnade inte varann många sekunder under kvällen:)






Vi stod vid fönstret och såg solen gå ner. Det var underbart fint. Det ramlade in fler och fler kändisar (och annat folk). Aftonbladet och SVT var där och filmade. Pressfolk gick runt och tog foton och intervjuade folk.




Me and my Darling:)




Sthlm är faktiskt himla vackert, by night, när man står så här högt upp:)





Den fina baren.







Några vimmelbilder.





Talang jury medlemmen Johan Pråmell, Jag och Idol- Robin Bengtsson





Christer Björkman, Darlingen och Svt profilen Henric von Zweigbergk (som jag inte vet vad han heter.... Vet du??)





Jimmy Jansson gör sig redo för giget.





Kvällens hududperson! Anna Bergendahl!









Hon var grym! Ja, jag stod längst fram, med pressfolket;)





Ett kort på röda mattan var ju en självklarhet!

Jag är så himla glad att jag vann den här tävlingen och fick chansen att göra en sån här grej! Det var så himla skoj att vimla runt bland kändisarna, det är ju ingenting man gör varje dag, iaf inte jag:)

Jag har några bilder på mobilen oxå som jag inte har fört över till datorn ännu. De ska ni självklart få ta del av vid ett senare tillfälle.


Postat av: Pia

Vilken rolig kväll ni verkar ha haft :)

Kram

2010-04-13 @ 15:48:36
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Ser ut som om ni haft en helt toppenkväll!

Fina bilder!

kramar

2010-04-13 @ 15:54:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Bror

Han den stora björnen, svt killen, heter Henric von Zweigbergk. Så nu vet du det :)

2010-04-13 @ 16:19:36
Postat av: Johanna

roligt att få göra nåt sånt som är helt annorlunda, ni ser ut att ha haft jätte roligt! :) kram

2010-04-13 @ 17:00:04
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ser ut som en toppenkväll! kram

2010-04-13 @ 18:37:36
URL: http://carolina1979.se
Postat av: tezza & Ellen

härliga bilder !

2010-04-13 @ 20:12:35
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Susanna

Vilken kväll! Riktigt avis =) Kram kram

2010-04-13 @ 21:36:06
URL: http://kaweria.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Låter som en bra kväll :)

2010-04-13 @ 22:57:58
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vad roligt att ha vunnit en sådan upplevelse:) Något ni har med er hela livet:-)



Kram

2010-04-14 @ 20:00:10
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

wowww, vilken kväll.. jag skulle mer än gärna vartit med jag med, hihi.. :)



jag har faktiskt varit på E-types release party för lääänge sedan kom jag på nu.. ;)



snyggt badrum..



kramkram

2010-04-15 @ 12:35:32
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Vad är det föräventyr du kommer in på egentligen? :)

Och tack för kommentaren ;)

2010-04-15 @ 13:35:56
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0