Påskhelgen

Här kommer lite bilder från påskhelgen;



Oliwer öppnar sitt påskägg som han fick av mormor och morfar. Zelda hjälper naturligtvis till:)





Jag passar på att njuta lite ute i solen:)





En söt kille som älskar att vara utomhus!





Oliwer tyckte att vi skulle ut och åka lite pulka. Synd bara att snön nästan är helt borta..





Zelda är oxå med ute och leker





Zelda och Oliwer jobbar på att få bort den sista snön från tomten. Oliwer kastar upp den och Zelda jagar:) De har jätteroligt ihop!





Det är vår!!





Gunga är jätteroligt!!!





På väg hem i vagnen idag. Min sötnöt:)





Roade mig med att sätta upp väggdekaler idag. Den här hamnade i sovrummet. Jag vann den i en bloggtävling för ca 100 år sedan, tanken var att den skulle vara i Oliwers rum, men han har "skrynklig" tapet, så den fick hamna inne i vårat sovrum istället.





Två söta myror som jag fick på Mammabloggalan. De hamnade på balkongdörren:)

-TITTA!!!!! Var Oliwers reaktion när han fick syn på dem:)



Postat av: Mamma och Mormor

Det blev väl en rätt så skön och trevlig eftermiddag, denna "tråkiga" påskdag. Jag tycker det i alla fall. Kram!

2010-04-04 @ 21:43:09
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Mysiga vårbilder!

O Oliwer kanske ska komma hit upp o åka pulka...för vi har massor med snö kvar ;)



KRAM

2010-04-05 @ 08:31:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0