Metro On Stage 20100429

Kvällen började med massor av mingel. De hade ställt ut lite snacks i form av bla bönor på alla "stå bord" som var lite överallt. Det ploppade in mer och mer folk. Tror att det blev ca 900 pers totalt:)

Jag hade aldrig varit på Berns innan, så det var skoj att få komma dit. Grymma lokaler!


 
 
 
 



Maskinen började kvällen med sin braiga låt "Kärlek vid sista ögonkastet". Ni vet den som de sjunger om ett pappersflygplan;)



Tycker att de är ganska bra faktiskt:)


Först ut av de som tävlade var en tjej som heter Mary Ndiaye, hon hade en ganska bra låt som hette "Dumb dumb".



 



Tävlande nummer två var en superduktig kille som heter Ulrik Munther. Han var lite lik Nils Karlsson Pyssling med sin röda luva. Han var grymt duktig!! Han sjöng en låt som heter "Life".









Den tredje finalisten var ett band som hette Den svenska björnstammen. De uppträdde med en låt som heter "Dansmusik".







Det var de här killarna som kammade hem hela alltet. Vet inte riktigt om jag håller med Juryn, men jag tycker att låten växer för varje gång man hör den.

Linda Sundbladh uppträdde med två låtar.






Danny Saucedo uppträdde oxå med två låtar. En av dem var helt nyskriven:)









Programledare för kvällen var coola Claudia Galli och Pelle (?). De gjorde ett bra jobb:)









Det var fyra snubbar i vita dräkter som lekte med trummor och laser. Ganska coolt. Nån som vet vilka de här är?




Prisutdelningen:)







Tack Elin för att du vilje följa med mig. Vi hade en grymt rolig kväll:)


Postat av: Sofi

Lasergubbarna var med på talang 2010, i fredags som va tror jag. Men tror inte de gick vidare..

2010-04-30 @ 11:57:34
URL: http://karedo.bloggplatsen.se
Postat av: Pia

Fasen va du vinner roliga grejer :)

Tack för rösten!

Trevlig valborg, kram!

2010-04-30 @ 14:54:59
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Elin

Jag vet fortfarande inte var man kan köpa sånadär röda glansiga byxor!!

2010-05-02 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0