Mamma Mia

Oliwer var inte snäll på klädpartyt idag. Han drog en flicka i håret två ggr så att hon började gråta, och drog en liten flicka i håret så hon ramlade omkull (sittandes). Gissa vem som INTE var nöjd över sin son!

Det var iaf jättefina kläder och gott fika:) Jag köpte ett par byxor och en mössa. Ni får se bilder när de har kommit sen. Tack Micaela för att vi fick komma!

Oliwer sov ca 2 timmar efter att vi kom hem. Han var så himla trött. Men det är förståeligt, han hade bara sovit 5 minuter sen han vaknade vid 8.

Nu ligger jag i soffan och tittar på Mamma Mia. Det var längesen jag tittade på den:) Darlingen tittade på trav i två timmar nyss, så jag tog tillfället i akt att "ta" tv;n när det var slut.



Jag gillar den här filmen! Jag älskar Grekland!!


Åh vad jag är sugen på att åka iväg på en resa! Till värmen. Dricka goda drinkar, sola och bara vara!

En liten sista minuten i sommar kanske? Nån som vill följa med?


Postat av: Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med Diabetes

Hej! :)

Jo jag har också en Oliwer på 3 månader. :) Annars har jag en tös på 4 och en till grabb, Adrian som är 6 år. :)



Lät som din pojke är en riktig liten buse! ;)

2010-04-17 @ 17:50:20
URL: http://johannajois,blogg.se
Postat av: micaela

^Det var roligt att ni kom =)=)

2010-04-17 @ 18:25:16
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

jag hoppas ni överlevde muffisarna =)

2010-04-17 @ 18:54:00
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0