Ledig lördag

Idag är jag ledig. En ledig lördag:) Mysigt!

Sitter här med morgonkaffet. Jag har varit duktig i några dagar och har dragit ner på kaffet massor! Vilket min mage tackar för!

Oliwer vaknade vid 8 i morse. Ganska bra tid tycker jag:).
Senare idag ska jag och Oliwer iväg på klädparty. Märket som ska visas är Blingo. Jag har knappt hört talas om det märket, så det ska bli skoj!

Darlingen sover efter nattjobb, så idag får vi leka själva.

Jag har en fråga till er; ni som har barn runt 2 år, vad är de intresserade av?

Oliwer älskar att rita. Han ritar och ritar och ritar! (Jaa, vi har vissa konstverk här o var på väggen....). Sen älskar han att titta i böcker oxå. Han går och hämtar olika böcker och kan sitta länge och titta. 

Han älskar att vara ute oxå! Han vill aldrig gå in. Hink och spade är favoriten utomhus!







Bilder tagna på Påskafton 2010. Nu är den snön helt borta.


Oliwer, jag och Zelda ska åka hem till mina föräldrar en stund.

Vad har ni för er idag?
Många kramar!

Postat av: Marie

Då är vi två om det :) Vilken fin blogg du har, såå söta barn! Lägga till varann på bloglovin?

2010-04-17 @ 10:13:52
URL: http://lillmian.se
Postat av: Mamma och Mormor

Hej! Du glömde skriva att han älskar bollar också, med och utan klubba. Kram

2010-04-17 @ 14:41:42
Postat av: Sofie

Hugo älskar också att vara ute och bara tralla omkring. Han går och plockar med både pinnar, stenar, spadar och hinkar haha. Sen är ju bollar en annan stor favorit. Helst fotbollar så han kan sparka på dem eller spela innebandy så han kan slå lite efter bollarna:)



Rita är ju också kul. Men som sagt ibland hamnar konstverken lite varstans och det är inte lika roligt haha.



Kramar

2010-04-17 @ 20:27:19
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0