Latmask

Oj vilken latmask dag det är idag!

Det är jättedåligt väder ute så vi har inte gjort många knop idag. Jag har diskat lite. Vi har inte ens ätit riktig mat idag. Mackor och Risifrutti har vi levt på.

Två filmer har vi hunnit titta på. Falk-Vapenbröder, och Hotet. Två mycket bra filmer. Me LOVE svenska filmer:)



Jag köpte ett litet hus när vi var nere i Norrköping i måndags. Jag blev förälskad. Är det inte underbart sött?:)





Jag har ju helt glömt att visa er de här underbara små bakverken! Jag hittade en dam som virkar allt möjligt! Jag beställde hem 4 st ballerinakakor, 4 st lussekatter, 4 st dammssugare och en prinsesstårta. Med frakt betalade jag ca 250kr. Tycker att det är helt okej! Oliwer älskar att låtsas äta på dessa små underbar skapelser, hans favorit är ballerinakakorna:)



Postat av: Anja

Jag ska oxå köpa sånna, tycker dom är skit söta :) Kram

2010-04-21 @ 14:12:18
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

jättefina saker !!

2010-04-21 @ 14:14:58
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej! vilka fina bakverk;) vart kan man beställa de ifrån? kram

2010-04-21 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0