Låååååångfredagen

Jaha, då var det påsk igen. Den här påskhelgen är jag ledig, och Darlingen jobbar kväll. (Det absolut sämsta, men vi får göra det bästa av situtionen).

Idag var vi ute i lekparken och lekte i 1,5 timmar. Så härligt! Carro och Sammy lekte med oss oxå, och så drack vi kaffe:) Zelda var naturligtvis oxå med. Jag hade med kameran så det kommer lite bilder sen:)

Just nu så sover båda barnen och Darlingen åkte till jobbet nyss. Jag tänkte ta och sätta på någon bra skiva och städa i vardagsrummet. Det är fortfarande massor med saker på golvet, så jag ska försöka hinna att plocka undan, dammsuga och våttorka. Vi får se hur länge Oliwer sover.

I eftermiddag ska jag och Oliwer hem till Jenny och Bamse. Conny och Jessica kommer oxå, och såklart alla barn:) Blir kanon, vi ska bli bjudna på några olika pajer och annat gott:) Ser jag fram emot!

Men nu ska jag sätta fart!
Hoppas att ni har en underbar långfredag!

Många kramar!


Postat av: Amanda

Glad påsk! ^^

2010-04-02 @ 15:07:33
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0