Kanondag! (Förutom lite spyor)

Jag och Oliwer åkte in till stan för att äta glass luncha med Agnieszka. Vi började med att leka lite i lekparken jämte. Sen fick vi in maten och åt smaskade i oss den. Oliwer lekte på nån gungmojäng och ramlade av den. Han slog sig på ögonlocket så det blev ett litet märke, han blev så himla ledsen att han började hosta, vilket resulterade i att han kräktes ner hela sig själv, och halva mig. Tack för den televerket....!

Vi torkade av spyorna lite snabbt och skyndade oss därifrån. Som tur var satt vi utomhus! Det som hamnade på trädäcket hällde vi vatten på. Lite samvete har man ju faktiskt! Sen åkte vi hemåt. Efter några lugna timmar hemma (förutom att ha badat lillgrisen, duschat mig själv och ha tvättat alla nerspydda kläder!) åkte jag förbi Netto och handlade inför kvällens middag.

Våra kollegor Pernilla och Henke kom förbi. Vi bjöd på tacotårta som blev väldigt uppskattat. Till efterrätt blev det blåbärspaj och vaniljsås med kaffe. Gott!

Vi satt i soffan och softade en stund. Blev lite vin och snacks. De åkte hem för en stund sen och jag ska strax sova tänkte jag. Imorgon bär det av till Sthlm med Lena:)




En rykande färsk gosbild på mig och lillprinsen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0