Irriterad!!!

När ni MMS-bloggar, funkar det som det ska då?
Jag gillar INTE det här nya! Ungefär varannan gång kommer texten med, och varannan gång kommer bara bilden. Vad i h*e är det som är fel?!

Jag gör EXAKT likadant varje gång!

Som nu tex, jag skickade in en bild på kvällsmaten och skrev några meningar. Bara bilden kommer upp. Sen skickar jag in en bild på hallspegeln och nya väggordet, och hela texten syns. Sen att det inte går att redigera "kvällsmat"s inlägget gör mig inte mindre irriterad!

Förut kunde man gå in och redigera i MMS-inlägg exakt som man gör i vanliga inlägg. Men det går inte nu längre, nu har de hamnat i en helt annan kategori.

Nej usch och fy blogg.se. Det här är jag inte nöjd med!


Fler än jag som tycker likadant som jag och som har samma problem?

Postat av: Anja

Jag tycker inte heller det funkar som det ska. Två dagar i rad nu har jag försökt att mms blogga. Första gången märkte jag att det inte funkade när jag loggade in och såg att det inte fanns. Och idag fick jag ett sms om att det inte funkade. Kram

2010-04-17 @ 22:21:26
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har med problem med mobilbloggandet, två gånger senaste tiden har det inte funkat alls. riktigt tråkigt!

2010-04-17 @ 22:26:10
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0