EMD Danny



En kass mobilbild på Danny som uppträdde. Men var höll de andra EMD grabbarna hus?:)

Nu är vi äntligen hemma igen! Jag är så trött! Klockan är nästan 1.30, och jag gick upp 3.20 i morse och har haft full rulle hela dagen.

Vi hade det kanonbra på Berns! Jag tänkte berätta mer imorgon och visa lite kort:)

Kram o gonatt!

Postat av: Hilda

Men tack och lov att han slapp de där bihangen för en gång skull.

2010-05-01 @ 19:50:46
Postat av: Anita Lagerwall

Danny var jävligt grymt braaa! Vicken röst den mannen har! Håller me Hilda, kan ju inte precis säga att jag saknade de andra två grabbarna och de var ju inte meningen att de skulle va me just denna gången. Har aldrig sett Danny uppträda själv innan, men han är ju typ bättre så här helt själv utan EMD.

2010-05-02 @ 20:10:04
Postat av: Amanda

Jag älskar verkligen EMD och i synnerhet Danny Saucedo! Han var sjukt bra!

2010-05-04 @ 09:15:04
Postat av: FATMA | sångerska

Är du intresserad av EMD? :) Jag säljer en EMD Goodiebag just nu, kika gärna in på innehållet: http://fatmas.blogg.se/2010/may/saljes-emd-goodiebag.html#comment

2010-05-05 @ 15:38:13
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0