Bruten förlovning

Nu tror ni att det är jag som har en bruten förlovning. Vilket iofs stämmer, men det var en förlovning för länge sen.

Nej nu är det Prinsessan Madeleine och Jonas som bryter förlovningen. Att folk är otrogna hela tiden det vet vi. Men om man är tillsammans med Prinsessan Madeleine (som är en av Sveriges vackraste kvinnor- enligt mig), varför är man otrogen mot henne?! Hon är en ganska offentlig person. Usch så sårad jag skulle vara i hennes läge. Alla vet verkligen om det! Stackarn!



(Bild från aftonbladet.se)

Läs mer om det här

Vad tycker ni? Var det rätt av Madeleine att bryta förlovningen?

Postat av: Carolina

Karln är korkad! kram

2010-04-24 @ 18:25:32
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sanna

Klart det var rätt beslut! Vill man inte vara förlovad så ska man inte vara det. Otrohet och offentlig förnedring var väl droppen som fick bägaren att rinna över... Man kan ju bli tokig för mindre!

Sen tror jag att en del människor är otrogna för att det är problem i relationen. Men andra har helt enkelt det behovet att träffa andra, vare sig de redan är tillsammans med Sveriges snyggaste tjej eller inte... Såna personer bör nog satsa på singellivet istället.

2010-04-24 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0