5 år

Idag är det exakt 5 år sen som jag började jobba på flygplatsen.
Man gick in där spänd och med massor av förväntningar av att påbörja ett helt nytt kapitel i livet.

Under dessa 5 år har jag hunnit med ganska mycket. Jag har hittat the love of my life, jag har fått en underbar son, jag har köpt en lägenhet, vi har skaffat hund, med mera med mera.


Oj vad fort tiden har gått. Oliwer blir 2 år om mindre än 3 månader. Han pratar mer och mer och växer så man ser det.

Idag har jag och Oliwer varit iväg och lekt lite. Vi åkte hem till Jenny. Jessica var där, och så alla barnen:) Oliwer hade jätteroligt! Vi pratade en del skit medans barnen lekte av sig. Vi började utomhus och gick sen in och lekte.

Om några timmar kommer Agnieszka med familj. Jag ska hinna slänga ihop en kladdkaka tills dess. Sen ska det städas oxå, och ätas mat. Men det hinner vi nog:)
Efter det ska vi hem till mor och far och äta mat:) Mycket idag! Men det är bara skoj!!



Vad gör ni en dag som denna?

Eftersom att flygen inte börjar flyga igen förrens tidigast kl 13 imorgon (enligt tidningarna) så kompar jag några timmar på morgonen. Jag ska börja kl 8 istället för 4.30. Det ska bli himla skönt! Darlingen jobbar natt, så Oliwer skulle varit på dagis under natten, men nu har jag ringt och sagt att han kommer imorgon bitti istället:). Skönt att ha honom hemma:) Min lilla prins!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0