Vi är...

0-6e279916b3d428ef44abed5b6214c645.png

Kolla varifrån!

Vi är ute i skogen och plockar svamp, tyvärr har varken jag eller Darling näsa för det här med svamp, men några har vi lyckats hitta iaf, det kanske räcker till en halv svampmacka ikväll;)


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Kul att plocka svamp.... tyvärr hatar jag allt som har med spindlar och mygg att göra så jag vågar mig inte ut i skogarna. Sen gillar jag inte kantareller heller.... så det är nästa grej som hindrar mig från att plocka dem!



kramar

2009-09-07 @ 16:39:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Kristin

Du bruden har du msn? behöver byta lite information för att kunna fixa med din blogg, tyvärr vann du ju inte min tävling men vad tusan du ska ju få ordning på din smyckesblogg trots allt :)

2009-09-07 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0