Värdelöst

Jag har ingen lust att blogga alls medans blogg.se är så här. Det är så himla tråkigt att logga in och inte se nåt alls:(, jag vet att man kan hitta ev kommentarer om man trycker på kommentarer, men det har varit dåligt på den kanten med. Jag har inte brytt mig om att läsa alla bloggar som jag vanligtvis brukar, pga att det är segt osv.

Jaja, nu har jag slutat klaga.

Igår var jag och Oliwer nere i Norrköping och träffade Lena. Vi åkte in till stan först, och gick runt lite. Jag köpte två tröjor på rea till Oliwer, en tröja som inte va på rea, och en mössa:)
Till mig blev det ett par svarta lite tjockare strumpbyxor (på rea), en t-shirt och en "väsk-kasse" med cupcakes på:)


 
 



Fick även hem en annan vinst från Tradera till min lilla prins häromdagen.



Fiiiint:)

Härligt så länge man kan klä på honom det jag känner för, utan några protester!

Igårkväll när jag och Oliwer kom hem från Norrköping, åkte vi förbi min brors lägenhet och kikade lite,
sen åkte han med oss hem, så hämtade vi Zelda och gick ut på prommis. Vi var ute i nästan 2 timmar:)

Jag gick totalt 20.000 steg igår:) Det är jag nöjd med!

Jag svängde in och hyrde en film. "Marley och jag". Oj vad jag kände igen mig på massor av ställen.
Ibland så skrattade jag och ibland grät jag. Väldigt mycket känslor i den filmen, och jag ser inte fram emot
den dagen Zelda inte orkar vara hos oss längre.

Festade till det med lite ostkaka igårkväll med, tog fram ett glas vitt med, men drack inte så mycket av det.
Suget försvann lixom.



Vann ju en cd skiva på RixFm igår igen;) Hehe, min tredje vinst där:)
Jag kände på mig att jag skulle vinna om jag ringde;)

Ikväll är det kräftfest. Ser jag fram emot (såklart!!), vi skulle sova över, men det är
ju trots allt skönast att vakna i sin egen säng, så jag tror att vi åker hem i natt någon gång.

Nehe, passa på att vika lite tvätt och plocka undan lite medans lillgrisen sover. Darlingen leker med min
wii fitboard:) Lite kaffe först kanske.


Vad har ni för er idag?




Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Ja visst är den filmen underbar! Jag grät en massa när jag såg den, och det var inte bara några tårar som rann utan jag storgrinade......



kramis

2009-09-05 @ 12:51:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sara

När ska din son börja på dagis egentligen? Ska du ha honom hemma för evigt?

Vi är ett gäng som har läst din blogg ett par gånger och gillar att analysera bloggar och vi har kommit fram till att du är en person med väldigt dåligt självförtroende som kräver bekräftelse hela tiden. Sen att du berättar för alla att du är psykisk sjuk är väl inte så bra. Tänk om socialen får reda på det. stackars son som har en mor som är så. innan du frågar vilka vi är så bor vi i Nyköping och känner dig genom andra. Inga positiva saker måste vi säga. Vi kommer inte att berätta vilka vi är och om du skulle bryta lagen genom att ta reda på vilka vi är genom ip-numret, så kommer du fram till en privatperson i stockholm då vi är väldigt duktiga på att låna andras ip-adresser.:-) Du vill inte veta vilka vi är eftersom du känner till oss. Då blir du bara sårad. Vi var bara tvungna att säga sanningen. Nu kommer du att berätta om oss i bloggen som du alltid gör, och få en massa sympatier av folk som tycker synd om dig och undrar vilka hemska människor som finns därute.

Det är ett bra sätt att locka empati hos folk. Vi väntar med spänning på vad du ska skriva i bloggen.

Det blir säkert intressant.

2009-09-05 @ 13:41:54
Postat av: tezza

kul att kunna fynda på rea :)

idag så gör jag och ellen inte så mycket alls.

vi har varit ute i skogen med mammas hund som vi passat i ett par timmar.

kram

2009-09-05 @ 17:53:24
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilket flyt du har på radion :) kram

2009-09-05 @ 20:25:24
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0