Till "Sara".

Det senaste dygnet har jag tänk. Jag har tänkt massor på hur jag ska göra med den här bloggen.
Eftersom att vissa personer verkligen tycker illa om mig (ja, tycker att jag är psykiskt sjuk), och tycker illa om min blogg (hur kan man läsa en blogg man inte gillar?) så har jag kommit fram till en sak.

Den här bloggen är en stor del av mitt liv. Jag gillar att blogga. Jag gillar att berätta vad jag och Oliwer gör om dagarna. Jag tänker inte sätta in honom på dagis (Det heter faktiskt förskola;)), bara för att någon tycker det.
Jag vill ha honom hemma tills jag känner själv att jag vill sätta honom där. Jag har inte tagit ut så många fk dagar att jag måste börja jobba heltid ännu. Det svider kanske i ögonen på vissa, men så är det.

Det är min son, och jag och min sambo bestämmer över honom, vad som är bra och mindre bra för honom.


Däremot kanske jag inte ska vara lika personlig som jag har varit hittills. Vilket jag tycker är synd, men som tydligen vissa svaga personer där ute i cyberspace (som inte ens vågar stå för vilka de är) utnyttjar till fullo.

Läs inte min blogg om den är så dålig. Umgås inte med mig om du inte gillar mig.
Lägg inte ner din energi. "Sara", klipp dig och skaffa ett jobb.

Mig skrämmer du inte.

Stort tack till alla mina vänner!
Både ute i cyberspace och mina irl vänner!

Mig blir ni inte av med på länge!


Postat av: tezza

det gör du heeelt rätt i !!

2009-09-06 @ 13:49:51
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Lilla Jag

Gör det du vill, finns alltid haters...

2009-09-06 @ 14:56:38
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: carro

Håller med Tezza att du gör helt rätt i att fortsätta blogga öppet =) som sagt du är kanon duktig som orkar med jobb barn o alla djuren =)

En del lämnar ju bort sina djur då dom skaffar barn men du o din sambo visar att det faktiskt går att ha hund, katter barn o att bo i lägenhet=) stå på dig!! kommer fortsätta läsa din blogg =)



kram tjejen

2009-09-06 @ 15:15:02
Postat av: Mamma och Mormor

En stor KRAM från mig!!!

2009-09-06 @ 15:42:01
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Go Sofia! Klart du ska fortsätta... och jag fattar inte heller varför folk ska läsa ens blogg om dem inte gillar den... men har man inget liv så har man inte!



I veckan kan ni komma och hälsa på vilken dag ni vill! smsa mig!

puss å kram

2009-09-06 @ 17:00:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carro

Heeej! Hur e det med er? Haft en bra helg?

Kram

2009-09-06 @ 18:31:07
URL: http://mammacarroline.blogspot.com
Postat av: Dessi

Vilka tröghuvuden. Ingenting o bry sig om. Skaka av dig det o gå vidare. Tycker inte alls att du är en dålig mamma som har Oliwer hemma. Vad är då jag, som haft båda mina barn hemma dubbelt så längre än du har?

2009-09-06 @ 18:34:21
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Heja du!! KRAM på dig

2009-09-06 @ 19:02:35
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra skrivet....

2009-09-06 @ 19:31:05
Postat av: J

2009-09-06 @ 19:43:19
Postat av: Jessi

HELRÄTT!! Jag förstår inte riktigt heller syftet med att läsa en blogg som man inte tycker om, så jag undrar vem som har mest psykiska problem. Men fortsätt som du gör och skit i andra! Det är många som uppskattar din blogg! =) Förresten fick du nog ett tomt inlägg av mig. =P

2009-09-06 @ 19:45:55
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha är allt jag har att säga om du nu vet vilka dessa patetiska människor är då de känner dig och inte vill såra dig då de "bara är ärliga" då är det väl inga bra människor att ha runt sig, Samt Soffiz du vet väl att det går att spärra IP-nummer plus att om de nu anser sig så smarta och lånar andras IP-nummer så hoppas jag de är väl medvetna om att du faktiskt kan anmäla dom för trackaserier och då är det den som står på IP-numret som åker dit.

Jag känner inte S så väl men om det är så fel att försöka stanna hemma med sitt barn så länge som möjligt för att man har möjligheten och inte vill släppa iväg den till främlingar som får uppfostra barnet då måste jag oxå bli en dålig mor som behöver vård för jag tar inte heller ut så mycket föräldradagar utan vill hellre vara hemma längre med mitt barn och jag kan vara hemma i över 1 och ett halvt år om jag vill. Är det inte det en förälder är till för? att finnas för sitt barn?



Och vadå få sympatier ifrån folk då hon lägger ut kommentaren i bloggen, det är väl för att en annan skall fatta sig en egen uppfattning och inte bara lyssna på vad Soffiz tankar är av det hela. Läs inte en blogg ni inte tycker är bra elr anar vi en viss avundsjuka ifrån de som kanske inte själva har en egen fanmilj.

2009-09-06 @ 19:49:16
Postat av: Milla

Stå på dej gumman!!! Du har helt rätt, det är helt valfritt att läsa en blogg. Kramar!!

2009-09-06 @ 20:12:50
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Niklas

Va!!!! Va fan e de för det för jävla puckon???

Känner dem ER???? Verkar inte så...stämmer ju inget av vad dem skriver.

Vad trött jag blir på människor som inte har något annat att lägga sin energi på.

Nåväl... Skit i puckona!!!!



2009-09-07 @ 01:07:04
Postat av: Linda

you go girl!

2009-09-07 @ 15:17:56
URL: http://ihuvetpalilly.blogspot.com/
Postat av: Thiffy

Vad ledsen jag blev när jag kikade in här. Vilken tråkig komentar. Så fruktansvärt onödig.



Jag läser din blogg och tycker att det är kul att se hur lilla Oliwer växer, även fast jag inte kommenterar så ofta.



Mäniskor som skriver detta, kan ju inte må så bra själva, det kanske snarare är tvärt om, de mår som de skriver...

2009-09-08 @ 17:39:47
URL: http://thiffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0