Teamwork:)

Idag gick Darlingen upp när Oliwer vaknade och jag fick en välbehövlig sovmorgon:)
När jag sen vaknade slängde jag ihop en kladdkaka och gick ut med Zelda. Vi gick och köpte mjölk och vispgrädde.
Nu har vi ätit lite lunch och tittat på film. Har såklart fikat efter lunchen. God kladdkaka, med grädde och kaffe:)

Darlingen åkte precis mot jobbet och jag, Oliwer och Zelda ska iväg och träffa en gammal kompis som jag inte har träffat på länge. Det ska bli så mysigt! Vi ska ut på en riktig långprommis:)

Min bukett och mitt arrangemang från igår står i fönstret och ser vackra ut:)
Sånt borde man ha varje dag. Det är ju så himla lätt, men man måste bara kläcka idéerna om hur det ska se ut. Men det ska jag nog lära mig:)

Vad har ni för er idag?:)


Postat av: Amanda

Vilken fin teckning! Vem är det som målar den??



Skönt med en liten sovmorgon. Det fick jag emd imorse. Men sen dess har jag varit duktig. Tagit allt ansvar med Ludwig och tvättat, städat och lagat mat samtidigt medans sambon sitter och spelar dataspel. Så det jämnar nog ut sig. ^^



Kram

2009-09-17 @ 15:20:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: micaela

ÅÅÅ vad härligt med sov morgon =)=) du ska då minsan inte klaga =) haha.



Gott med kladkaka det va längesen, emn jag ska ju inte äta en massa sötsaker, hmmmm



kram

2009-09-17 @ 15:35:13
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0