Soft jobbdag idag

Idag är en sån perfekt dag att jobba.
Nu sitter jag med en stor kaffe och vaktar en grind. 1,5 timmar totalt. Sen blir det lite jobb
inne i kontrollen och sen blir det att titta på incheckat bagage i 1 timme.
Känner att det är jätteskönt idag efter att ha jobbat hela helgen, och jag har ju faktiskt två dagar kvar att  jobba nu. Så det känns kanon!

Ja det där med att sova i eget rum var ju inga prioblem alls. Min stora kille klarade det galant!
Förmodligen sov jag och Darlingen betydligt sämre i natt. Haha! Men det är jätteskönt att äntligen ha
flyttat på honom. Då behöver han inte störa oss på natten och vi stör inte honom.

Ska sy klart hans draperi till hans rum bara. Det blir ett rött tyg med vita flodhästar på, ni vet Ikeas:)

Darlingen gjorde klart hans bokhylla idag med, så när jag kommer hem sen ikväll ska jag fixa lite med den, om inte Oliwer sover, då får jag vänta tills imorgon, men det går ju det med.

Det kommer bli kanon! Det känner jag på mig!

Jag ställde mig och gjorde lax med pasta och god romsås innan jobbet idag, ser fram emot att få äta den snart;)

Det känns jätteskumt att jobba så här "mitt i veckan". Det har jag inte gjort på länge, men kände att jag kan börja med det nu. Måste bara komma ihåg att fixa med försäkringskassan med, ska gå ner i dagar med, kanske ska ta en "vanlig" dag och en "låg" dag? Får fundera på det.

Så himla härligt väder ute! Ska nog ta och sätta mig ute i solen en stund!

Ha en underbar dag!
Kramar!

Postat av: Sofie

Hej!

Jo Hugo han har börjat på dagis:) Jag hade nog velat vänta ett par månader egentligen men så kom ju jag in på skolan så då fick han börja nu efter sommaren. Och det går jättebra! Han trivs så det känns jätteskönt. Han går ju bara ett par timmar om dagen än så länge, måste ju mjukstarta lite:) Hoppas det går bra sen när Oliwer ska börja också.



Kramkram

2009-09-01 @ 15:37:42
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Carro

Hej tjejen! Allt bra? Du får visa med bilder sedan på hur Olwers rum blev? kram

2009-09-01 @ 16:20:03
URL: http://mammacarroline.blogspot.com
Postat av: Amanda

Blev inte mycket shoppat på IKEA men det var skönt att komma hemifrån iaf. ^^

En ny lack hylla till köket ( i ekmönster) blev det iaf. Får se när den kommer upp på väggen med sen.



Hoppas du har en fin dag!

Kram

2009-09-01 @ 17:47:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Duktiga killen som sovit i eget rum inatt!

Hoppas att det går lika bra inatt :)



OCh jag minns att det var lite tomt i rummet första natten, men det är också lite skönt :)



Kramar

2009-09-01 @ 18:50:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Milla

Nu blev jag nyfiken på hur rummet ser ut :) Kram

2009-09-01 @ 21:33:05
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Det kommer bli jätteroligt att gå på make up stores höstvisning. Riktigt kul att det är på Berns, fint där ju =)

2009-09-01 @ 21:36:37
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0