PS I love you

Hej kära blogg:)

En ny dag nalkas. Eller ja nu har ju iofs strax halva dagen gått....;)

Snart är det dax att åka mot jobbet. Eftersom att jag bara jobbar 8 timmar idag, så borde dagen gå ganska snabbt?

Min lilla älskade Nalle Puh ligger och sover nu. Zelda ligger oxå och sover. Då får man passa på att titta lite på film. Jag börjar jobba kl 14 idag.



Bilden är från en maskerad i sept 08.

Vill passa på att gratulera Anna som fick sin andra dotter tidigt i morse:)
Stort grattis till hela familjen!!

Hoppas att ni får en bra dag!
Det ska jag ha!

Förresten, jag är lite sugen på att köpa en ny vagn till Oliwer. Jag är jättenöjd med Emmaljunga scootern, men är sugen på en ny ändå;) Förslag? Vilken vagn använder ni? Bra? Dålig? Ge mig massor av tips!

Postat av: tezza

jag har en brio happy till ellen.

är nöjd med den. förutom med handtaget när man ska åka på bussen..

men är en jättebra vagn !!

2009-09-15 @ 17:39:20
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0