Philofix

Jag och Oliwer sitter och kikar på Barnkanalen. Just nu är det PhiloFix.
Jag gillar henne! Hon har bra pyssel för både stora och små:)



Idag blir det jobb. Dock bara 8 timmar, då Darlingen jobbar morgonpass, så jag får kompa två timmar eftersom att Oliwer är lite för ung för att vara hemma själv;)

Ska faktiskt bli skoj att åka och jobba idag. Måndag, tisdag och söndag den här veckan:) Dagarna går så sjukt fort nu, eller har väl gjort det ända sen Oliwer föddes. Det är inte klokt! Snart har ju halva september gått! Jag har ju knappt märkt att det har blivit September...!

Strax ska vi gå ut på lite promenad. Går nog bort till hundhagen och släpper Zelda så hon får springa och leka. Vi får se var vi blir av:)

Hoppas att ni får en underbar dag! Har ni några planer?
Kramar!

Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 12:23:31
Postat av: Carolina

Klart du tillhör mina favoriter - nu är du med i länklistan! ;) (är flera som jag inte orkat/hunnit lägga upp ännu - har ju varit lite kämpigt här hemma) kram

2009-09-14 @ 13:06:22
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0