Oj vilken trött mamma!

Igår när vi kom hem från våran lilla shoppingrunda på Citygross så gjorde jag mat. Stekte fläskfilé, färsk pasta och en god sallad. Supergott!
Efter maten så kikade vi på "Roast på Berns". Haha så sjukt. Efter det så blev det "Ice Age 3". Men jag kikade ca en halvtimme, sen sov jag gott i Darlingens knä:)
Blev lite vin och några pringleschips med. Så jag knallade in till sängen vid midnatt. Somnade direkt när jag la huvudet på kudden, sov tills 8 när Oliwer vaknade och ville ha välling, och sen somnade jag om igen, och vaknade 11.30:)


Antar att jag behövde sova:) Så skönt det var!! Oliwer lekte med sin pappa, och sen kom de och la sig i stora sängen. Så vi låg där alla tre och sov. Så mysigt:)



Skulle åka till Sthlm på fest imorgon, men får se hur det blir med den saken. Är sugen på en kryssning istället. Vi får se hur det blir med allt.

Vad har ni för er idag?

Kramar

Postat av: micaela

ÅÅÅ vad skönt att få sova så läänge, vilket lyx =)

2009-09-22 @ 13:13:29
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skoj med fest eller kryssning, vad blir d tro?? :-o Ice Age 3 var oxå grymt kul.. Amanda diggar den ;-)

2009-09-22 @ 19:09:32
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0