Långpromenad

Sitter och tittar på Lyxfällan och passar på att blogga lite under pausen.

Idag åkte jag, Oliwer och Zelda för att träffa min gamla sambo Anna 
(från min Växjö-tid). Underbara Anna. Åh vad jag har saknat dig!

Vi var ute och gick i ca 2,5 timmar. Ca 15.000 steg blev det. Massor med prat! Vi har inte träffats på ca två år, så gissa om vi hade lite att prata om;).


Jag, Oliwer och Darling fick varsin jättesöt scarf/sjal som Anna hade köpt i Kambodja:) Jättetack!

Efter våran promenad åkte vi hem till Agnieszka. Vi blev bjudna på god paj och kaffe.
Oliwer röjde med Nova och Elton och Zelda gjorde sitt bästa för att vara med.
Tack för ikväll gumman:) Mycket trevligt!



Min lilla fining önskar er en god natt:)




Postat av: Milla

Det stämmer bra det :) Anade att du hade koll ;) Ha en fin kväll! Kramar

2009-09-17 @ 22:44:50
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för i går, det var kul och träffa gamle sambo och lilla bäbisen ;)

2009-09-18 @ 11:09:34
Postat av: Anna

och Zelda såklart!

2009-09-18 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0