Lägga ner bloggen?

Jag fick en ganska elak kommentar (Ja, jag vet att du är ute efter att jag ska skriva här, och det gör jag nu)

Den lyder såhär;

"När ska din son börja på dagis egentligen? Ska du ha honom hemma för evigt?
Vi är ett gäng som har läst din blogg ett par gånger och gillar att analysera bloggar och vi har kommit fram till att du är en person med väldigt dåligt självförtroende som kräver bekräftelse hela tiden. Sen att du berättar för alla att du är psykisk sjuk är väl inte så bra. Tänk om socialen får reda på det. stackars son som har en mor som är så. innan du frågar vilka vi är så bor vi i Nyköping och känner dig genom andra. Inga positiva saker måste vi säga. Vi kommer inte att berätta vilka vi är och om du skulle bryta lagen genom att ta reda på vilka vi är genom ip-numret, så kommer du fram till en privatperson i stockholm då vi är väldigt duktiga på att låna andras ip-adresser.:-) Du vill inte veta vilka vi är eftersom du känner till oss. Då blir du bara sårad. Vi var bara tvungna att säga sanningen. Nu kommer du att berätta om oss i bloggen som du alltid gör, och få en massa sympatier av folk som tycker synd om dig och undrar vilka hemska människor som finns därute.
Det är ett bra sätt att locka empati hos folk. Vi väntar med spänning på vad du ska skriva i bloggen.
Det blir säkert intressant."

Jag funderar på att avsluta bloggen, eller lösenordsskydda den
.
Jag bloggar för mina vänner och min familj, och inte minst för min egen skull.

Har sagt det förut, om det är så dåligt. Läs inte.


Någon som skulle vara intresserad av mitt lösenord om jag behåller bloggen och lösenordsskyddar den?


Så, "Sara" nöjd nu? Nu fick du ditt egna lilla inlägg och du förstörde min dag. Tack.

Postat av: Amanda

Men vad fasen! Om det är någon som är en "dålig person" så är det väl den som skrev denna sjuka kommentar. är ju helt klart bara ute efter att såra. Och får jag säga vad jag tror så tror jag inte ens att det är någon som känner dig. Alls. Och inte heller att det är ett helt gäng. Personen ifråga ville väl bara såra. Tyvärr finns det folk som tycker det är kul. Jag hade själv en viss "MariaK" som regelbundet skrev i min blogg. Numera raderar jag och kommenterar inte. Ignorerar man bara så tröttnar dom.

Ta INTE åt dig! Du är en underbar mamma.

Kram ♥

2009-09-05 @ 14:22:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Herregud vilka människor!! Ett råd: ta inte åt dig, skratta åt dem istället:)Att folk inte har några liv asså..



Jag vill gärna ha lösenord om du börjar med det. Jag brukar titta in här någon gång varje dag och det skulle bli så tomt utan din blogg..:)



Ha det gott och stå på dig!!



Kram

2009-09-05 @ 14:29:01
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Darlingen

Till dig som läser och analyserar andras bloggar.

Hur fungerar du som människa egentligen, i mina ögon verkar du vara sadist som njuter av att få andra människor som öppnar sig via bloggar att må mycket dåligt.

Man undrar ju om du har ett bra eget liv eller om du försöker må bättre genom att få andra och må sämre.

Om du nu är så modig att du vågar skriva onda saker om Soffiz, varför vågar du inte presentera dig då?

2009-09-05 @ 14:39:05
Postat av: Kitty

Ja jag skulle vilja ha lösenordet då, vill fortsätta att läsa:)



Finns så många Idioter som borde sköta sig själva och inte lägga sig i andras liv.



En kram till dig!

2009-09-05 @ 14:41:58
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

det är sjukt vilka människor det finns.

någon dålig mamma är du verkligen inte.

och att han inte går på dagis gör väl inget. herregud.

ta inte åt dej av vad hon skriver.



jag vill gärna ha lösenord om du skaffar !!

2009-09-05 @ 18:05:23
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nä, fy så elakt... förstår dig.. krama om Hoppas du slipper skaffa lösenord men annars vill jag absolut fortsätta läsa din blogg!! Muntrar upp med en ny tävling om du har lust ;-)

2009-09-05 @ 19:38:20
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Nettan

Men fy fan! Vad är det för fel på folk?! Trodde knappt mina ögon när jag läste det där... Stå på dig gumman!

2009-09-05 @ 19:47:32
Postat av: Carolina

Men jösses - klart jag skulle vilja ha lösenord om du lägger in det, jag GILLAR din blogg - och tycker du är en urgullig tjej, så det så!! <3 KRAM

2009-09-05 @ 20:34:01
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej tjejen! Ja du, vad ska man säga...=/ Skiter i att säga någe om det. Klart jag vill ha lösenordet i sånna fall=) Hoppas ni hade trevligt på kräftfesten =) Kramar

2009-09-05 @ 21:55:03
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Men shit vilka människor det finns. Vad fan vinner man på att skriva sånna kommentarer? Självklart vill jag ha lösen om du lösenordsskyddar bloggen!

kram kram

2009-09-06 @ 08:53:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: carro

stå på dig låt ingen sån där mupp trycka ner dig. man får skriva vad man vill i sin igen BLOGG.om hur man mår o dyl så fortsätt med det.



hon har inte med att göra när du ska sätta Oliwer på dagis han är bara 1 år hörru du Sara. många sätter sina barn på dagis när dom är 1,5-2 år.



varför läsa andras bloggar om man tycker dom är så dåliga?. sluta läs då svårare så är det inte. och ni som "hotar" Soffiz åker dit på det. man får inte "låna2 andras IP adresser så det är ni som gör intrång i andras datorer så ni vet.



SOFFIZ stå på dig tycker du är kanon duktig som tar hand om din son, jobbar och har en massa djur som tar eran tid.hamnade på din blogg för ett tag sen o tycker om att läsa den =) STÅ PÅ DIG

många kramar



2009-09-06 @ 10:36:12
Postat av: Anna

Ibland blir man så jä**a trött på folk, som lägger sig alla andras liv.

Konstigt att du skulle få sympati, är de ju inte, eftersom nu "Sara" som verkar totalt blåst, för att vara helt ärlig. Och snacka skit om folk man inte känner, (för känner dig,anser jag inte att de gör)och inte våga stå för vem man är, det är dagisnivå och gjorde genast "Sara" ännu mera blåst..Och vågar man inte stå för vad man säger så ska man hellre hålla käft..

Till "Sara&Co":

Ärligt talat så är de nog bättre att ni träder så Sofia vet vilka ni är och slipper ha er bakom ryggen snackandes skit... Och ni kanske skulle ta och slå upp vad empati betyder. För man väcker inte empati genom att visa eran kommentar, utan snarare ilska och frustation över att de finns folk som gör något så lågt.



Till Sofia:

Självklart vill jag ha lösen, om du bestämmer dig för det.

2009-09-06 @ 11:13:09
Postat av: Elin

Vilka idoter det finns! Dem här tjejerna som nu sitter och analyserar din bligg hela dagarna borde inte dem ta och skaffa sig ett jobb och en tid hos en terapeut för att prata om deras problem om att lägga sin tid och energi på folk dem inte känner?! JÄVLA IDIOTER!!! Man blir så arg! Sluta läs då för sjutton!!!



Jag gillar din blogg super mycket och tycker du ska fortsätta blogga!



Massa kramar från mig!!!



Låt inte dem här idoterna trycke ner dig det är dem inte värda!!

2009-09-06 @ 12:52:19
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Jessi

Men herregud! Det där var helt jävla sjukt!!Trodde knappt mina ögon! Allvarligt, va fan är det för jävla människa som inte har något innanför pannbenet! Sen uppfattar jag det som ett hot när hon skriver "tänk om socialen skulle få reda på det?" För det första: få reda på vadå? att hon borde sitta inspärrad i psyktröja. För det andra: Så har väl för fan inte hon med att göra hur du uppfostrar din son?!! Ursäkta mina svordomar, men jag blir så förbannad på sånna människor som bara är ute efter att såra.



Men till denna Sara: Allt kommer komma tillbaka till en förr eller senare!



Sofia: Ta inte åt dig, du vet att du är mycket bättre än så!! Kram

2009-09-06 @ 19:57:38
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag vill gärna ha lösenord om du lösenordskyddar din blogg. Jag läser din blogg minst en gång om dagen, är dålig på att kommentera dock, det är intressant att läsa vad ni gör och se alla fina bilder som du lägger upp! Sen har väl ingen med att göra hur länge man är hemma med sitt barn. Verkar ju jättekonstigt att kommentera det. Det är väl säkert någon/några som inte kunnat spara sina föräldrardagar så de är nog bara avundsjuka!! Nä, var hemma med er söte prins så länge ni känner för det!!

Stor kram

2009-09-06 @ 20:26:17
Postat av: Johanna- elins syster

Ta inte åt dig tjejen! Skit i dem, fortsätt med ditt!

kram från Johanna

2009-09-06 @ 20:55:07
Postat av: A-K

Ska du ha honom hemma för evigt?? skakar på huvudet Oliwer är ju bara lite mer än 1 år gammal. Lite konstigt att frågasätta om han ska vara hemma för evigt! Det är väl helt underbart om man vill och kan vara hemma med sitt barn! Vi kommer ha Stella på dagis mellan 6,5 till ca 20 timmar i veckan på förskolan. Det räcker gott o väl för en liten parvel som stella. Om ni vill vara hemma med er son ska ni vara det! kram

2009-09-06 @ 21:32:43
Postat av: Mk

Ramla in här av en slump.



Vaddå börja förskola? Som jag förstår så är din son bara lite över ett år. Själv så är jag hemma med mina barn som är 2 och 3år och jag ska minst vara hemma 1år till. Så oj vilken dålig mamma jag måste vara :-D



Man gör väl vad som passar ens egen familj bäst.



Tycker du/ni gör helt rätt som är hemma med din/eran son så länge som ni vill och kan.



2009-09-07 @ 09:44:41
Postat av: ulrika

Din son ska vara lycklig som slipper börja dagis när han är så liten!



Här kan du kolla upp ip nr!



http://cqcounter.com/whois/



och om det är som dom säger att dom lånat ip och trakasserar folk så är det inte bara trakasserier utan urkundsförfalskning också ..smart!

Ännu smartare att tipsa om att du känner dom ^^

2009-09-08 @ 10:09:31
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0