Fler bilder från playdaten!

Agnieszka skickade oxå en hög med bilder från playdaten hemma hos henne.
Jag tänkte bjuda på några av dem:) Stort tack gumman!!

 



Han var så söt och nöjd i Novas ballerinakjol:) (Kortet är absolut inte tillgjort med den rosa vagnen på sidan av honom;) hehe)
Han kanske blir en dansare när han blir stor. Kanske får vi se honom som dansare i Let´s dance om 15-20 år? Vore coolt! Jag skulle bli stolt!

Idag har jag, Oliwer och min pappa varit på två st husvisningar. Det första var i sjukt dåligt skick, så det kommer inte på fråga. Det andra var ganska fint, men vi får väl se hur högt det går. Eftersom att det inte ligger i samma kommun som vi bor i nu, så måste jag kolla upp var närmaste förskola med skiftgång finns, och hur lång väntetid det är till dem, sen kanske vi kan byta kommun. Om det skulle bli aktuellt.


Har hängt massor med tvätt och belönat mig själv med ett stort glas vin.
Nehe, nu fick jag lust att byta gardiner i sovrummet;).


Snart kommer min Darling hem:)

Dagens I-landsproblem; Jag hittar inte dvd-dosan!!!


Postat av: tezza & Ellen

riktigt härliga bilder !!

2009-09-29 @ 22:39:23
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka härliga bilder!

2009-09-29 @ 22:57:52
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0