Drömprinsen!

Snodde några fler underbart söta bilder på min son på facebook. De är från Rockfesten som var för två veckor sen.

Jag kan sitta och bara titta på denna underbara skapelse hur länge som helst. Han är verkligen min. Det är underbart!




Sitter med blekningsmedel i håret. Kom på att klockan var lite sent, men men, gjort är gjort, så jag får snällt sitta med färgen tills det är klart. Slingorna blir imorgon:)
Kanske kommer bild. Vi får se:P

När Darlingen kom hem förut fixade han varma mackor. Gissa om det var gott? Jättenyttigt att äta sånt på kvällskvisten, men är man sugen så är man;)

Höres imorgon.
Sleep tight!


Postat av: Malin

Tack =)

Sonen är 2 år och 2 månader. Men känns som det var igår han kom, tiden går fort! =)

2009-09-30 @ 06:22:45
URL: http://mallemu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0