Blomsterkurs del 2

Idag är det andra gången på min blomsterkurs. Ska bli sjukt skoj att pyssla lite igen.
Jag tror att vi ska göra kransar idag. Ni vet såna fina kransar som man hänger på väggen, eller på ytterdörren kanske. Det ska bli superskoj iaf, och jag lovar att visa mina verk sen ikväll.

Annars så har det inte hänt spec mycket idag. Jag är numera superduperblond:) Vilket resulterade att jag blev förvånad när jag gick förbi en spegel i morse. Ni vet så där som det blir när man har ny hårfärg, men man tänker ju inte på det hela tiden:) haha:) Men jag är nöjd iaf, ska kanske köpa mig någon sorts silverschampo och få bort de gul/orange spåren i håret. Ska fixa slingor i håret ikväll. Tror att jag har tid/lust/ork ikväll iaf, vi får se.

Fick den här fina bilden på mailen av min moster för en stund sen. Tack!




Oliwer när vi var nere i Vetlanda i somras.

Nu ska jag åka till Kvantum och hämta två paket. En POP Jacka och ett paket från CDON:)

Hoppas ni får en bra dag!!! Kramar!
Gör ni något skoj idag?

Postat av: tezza & Ellen

vad kul det låter :)

2009-09-30 @ 15:50:46
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0