Latte och matador mix

Halloj:)

Jag sitter och vaktar en grind nu, får stänga den om ca 20 minuter och då ska jag knalla tillbaka till säkerhetskontrollen i regnet. Usch för regn. Hellre snö isf, inte regn.

Idag har dagen gått så sakta! Antar för att jag vet att jag bara jobbar idag, och sen är ledig en vecka? Eller kanske för att jag ser fram emot morgondagen. Den kommer gå så snabbt.
Ska på en husvisning, gå en sväng på stan, fixa bål och lira wii med några vänner.
Ska bli skoj! Vi ska ha "pink party", vilket betyder att alla deltagare måste ha något rosa på sig:) Hehe ska bli skoj att se hur alla löser det:)

Har en stor påse matador mix och en stor latte jämte mig. Dock supermätt nu.

Hoppas att resten av dagen går fort!
Tack för alla söta kommentarer, jag ska nog bege mig ut snart igen och fota, om det blir fint väder vill säga.

Hoppas alla får en supernice kväll!
Kramar!

Postat av: Anna- I kampen mot barncancer.

Hoppas du får en trevlig kväll med wii och rosa tema :-)

2009-10-16 @ 20:27:26
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Låter som att du kommer att ha riktigt skoj imorgon...rosa tema kväll låter som en toppen kväll :)



Kram

2009-10-16 @ 22:11:37
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0