Inget hus

Jag har nog glömt att berätta att vi fick inte huset. Tråkigt men sant. Det kommer fler hus. Massor med flera hus kommer det komma, så vi kommer att hitta vårat hus. Någon gång. Har vi letat i tre år så kan vi leta en stund till.

Jag och Darlingen slog till på en riktig myskväll idag. Det blev kycklingrulle för mig, kebabrulle till honom, och några hyrfilmer, självklart en stor påse med godis oxå:)
Vi tittade på "Wallander-cellisten". Den var ganska bra:)

Livet är ganska mycket bra just nu, trots att vi inte vann budgivningen på huset.
Imorgon ska vi iväg på lite ärenden, några roliga och några inte fullt så roliga. Men det är bara att bita i det sura.

Ska nog sova snart.


Postat av: Milla

Vad synd att det inte blev något hus just nu, men som du säger så går det fler tåg :) Kramar

2009-10-07 @ 21:58:04
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

Trist att ni inte fick huset.



Jag har 5st barntävlingar igång hos mig, kika gärna in och pröva turen

2009-10-08 @ 14:55:28
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0