Fråga inte, snälla

Jag mår fortfarande inte bra. Fråga inte varför snälla. Mår bara sämre då.

Killarna var iväg ett par timmar på fest. Jag låg nerbäddad i soffan med Flisan (svarta katten), drack cola och tittade på "One tree hill". Blev väl 5-6 avsnitt tror jag. Sen tog jag ett varmt bad.

Imorgon skulle jag jobba. Får se vad som händer då. Tror att det blir mer"OTH", och en himla massa
soffmys.

Om ca en halvtimme är det en film "Little miss sunshine" på tv4, tänkte se den, har ni sett den?

Vad har ni haft för er idag?
Uppmuntra jättegärna med ett skojigt ordspråk eller bara en kommentar:)

Kramar!


Det som inte dödar, det härdar.


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

KRAAAM!

2009-10-24 @ 21:35:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: da brotha

jag har little miss sunshine. jag tycker att den är bra. inte alltid solklar humor, så du får tänka till lite ibland, men den är bra. ;)

2009-10-24 @ 21:48:58
Postat av: Ninus

Du har så rätt i att det som inte dödar det härdar... Och nu kommer några jag tycker är bra...



Framgång ger vänner - motgång testar dem.



Hoppet är det sista som lämnar människan.



Skönheten sitter i betraktarens ögon.



Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är.



Livet vill väl inget illa,men nog kan det göra ont!



Kramar om

2009-10-24 @ 23:23:10
Postat av: Pilla

Hej vännen :-D

Hoppas att du är på benen snart. Tänker på dig.

Många kramar

2009-10-25 @ 10:20:08
Postat av: Pia

Oj va du tycker synd om sig själv... Pinsamt !

2009-10-25 @ 12:01:34
Postat av: Elin med Charlie

Åh, avis. Jag vill också ligga i soffan och äta gott. Vi har nog samma favorit serie, om din är one tree hill ;) Stoor kram

2009-10-25 @ 19:21:33
Postat av: tezza & ellen

hoppas helgen varit okej för dej.

har sett den filmen med, riiktigt bra ju !!

Kram från oss

2009-10-25 @ 20:39:21
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: A-K

Hoppas du mår bättre snart och man får tycka synd om sig själv så det så! :) kram

2009-10-27 @ 21:06:06
Postat av: Dessi

Jag hoppas du mår bättre nu! Bamsekramar

2009-10-28 @ 15:46:20
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0