Blogg.se krånglar?

Var det fler än jag som märkte att blogg.se krånglade massor igår?
Iofs hade jag inte speciellt mycket tid över åt bloggen igår, men när det tar typ 100 år att komma in på sidan, då tröttnar man lite lätt...

Igår var jag och mina killar ute på resande fot ganska mycket. Först ett besök på sjukan, sen en sväng på stan, sen fika hos en jobbarkompis och sen hem till farmor och farfar. Vi fick mat hos dem med. Tack:)

När vi kom hem gjorde jag guacemole med morotsstavar och gurkstavar, det fanns en påse chips med. Vi hyrde några filmer för några dagar sen, så vi kikade på en av dem, och sen var det lyxfällan. En mycket bra kväll:)

Jag och Zelda ska gå ut på promenad nu. Killarna badar, så vi ska få lite tjejtid;)

Måste bara visa den här bilden;), var ute på prommenad och hittade den här "tutten"(?!). Tyckte att den var lite söt, och var så klart tvungen att ta kort på den....:)

Zelda kikar på utsikten:)




Hittade en söt liten flugsvamp




Oliwer var såklart med på min promenad. Dock får han inte följa med ut på promenad nu.
Vi höres lite senare!

Husvisning om 1 timme och 40 min!!!:)

Kommentera gärna, så kanske jag får blogglusten tillbaka:)


Postat av: Anna

Söt Oliwer som slumrat i sängen.

2009-10-09 @ 11:04:55
Postat av: tezza & ellen

jaa dte var riktigt segt igår...

härliga bilder ;)

hoppasni får en bra dag :)=

2009-10-09 @ 11:55:21
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Karin

Så spänd på o höra hur det gick på husvisningen =) Fina kort oxå. kram

2009-10-09 @ 13:34:45
Postat av: HUSnrNIO

Så himla trist när det inte fungerar snabbt coh lätt. Även jag gav uppunder gårdagen:( Fina bilder. Lycka till på husvisningen.

2009-10-09 @ 17:54:37
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Camilla

Han heter Tobias och är 19 månader :) Söt bild på din sovandes Oliwer!

2009-10-10 @ 00:17:51
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0