Tisdag

Då var det tisdag och jag, Oliwer och Zelda ska hem till Agnieszka en sväng.
Jag låg och tittade på "Tjenare Kungen" till 2.30 i natt, så är lite trött idag, självförvållat.

Tänkte på en sak igår. Finns det något som jag kan ändra i min skrift? Alltså, skriver jag bra, eller dåligt. Vad kan jag göra bättre? Tänkte mest språkmässigt. Det kanske finns någon journalist som läser min blogg som har lite åsikter?

Nääe, nu ska vi dra oss. Zelda ska bara äta upp sin mat. Vilket hon tycker är lite jobbigt eftersom att Oliwer springer dit och stör henne hela tiden. Stackars hund.

Vad har ni för er idag?
Kramar!


Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Tack för en supertrevlig fm! Får vi göra om snart igen tycker jag!

kramis

2009-11-17 @ 16:04:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

tack för idag !

2009-11-17 @ 20:24:26
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, jag är ju journalist. Men inte har jag direkt några åsikter om ditt språk. Tycker en blogg om ens vardagsliv ska vara enkel och lättfattlig och med personlig touch. Det är ju innehållet, det man berättar, som är det viktiga! Att läsarna tycker att bloggen är rolig och intressant. Tycker du gör ett bra jobb, kussen. Kram!

2009-11-18 @ 15:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0