Tack!

Tack för alla fina kommentarer! Gud så söta ni är! Det värmer!
Jag har ju alltid varit väldigt pysslig av mig, och jag älskar att göra kreationer av olika saker. Blommor är ju väldigt tacksamt att jobba med eftersom att det finns så himla många fina blommor!

Idag är det Fredagen den 13e. Otursdagen? Det kommer väl att visa sig under dagen. Jag ska till läkaren en sväng, hoppas att det går bra där. Sen blir det mys resten av dagen. Vi ska hem till Farmor och Farfar en sväng oxå under eftermiddagen.

Häromdagen satt jag och pysslade (som vanligt). Jag och Amanda (som oxå gör smycken) pratade om att vi kunde byta ett smycke, det är alltid skoj med nya smycken, jag fick ihop ett fint armband som jag skickade till henne, hon blev jätteglad:) Så skoj att du gillade det gumman!



Nu ska jag klä på min son ytterkläder, så ska vi gå på promenad med Zelda.

Vad har ni för er för skoj idag?
Kramar!



Postat av: tezza & ellen

riktigt fint armband.

idag är det städ dag.. ska färga håret med o sen ikväll ska vi till agge :)

2009-11-13 @ 12:06:21
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: tezza

tack :)

2009-11-13 @ 14:20:51
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jättefint! Börjar själv bli lite pysselsugen när jag ser allt fint du gör. Var inne en sväng på Extrafilm och grejade lite där. Men det är ju kul att göra något "riktigt" med händerna liksom... Får se när jag får tid bara...

2009-11-13 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0