Lördag

Oj vad det regnar ute!
Det är på såna här dagar man skulle önska att man hade en öppen brasa att sitta och gosa sig framför hela dagen. Så blir dock inte fallet för mig idag. Dels har jag ingen öppen brasa och dels så har jag en hund som behöver gå ut. Sen har min bror innebandymatch som vi ska åka och titta på oxå, så idag blir det ingen mysig innedag inte.

Oliwer tog ett bad på morgonen. Han älskar verkligen att bada (vem har han ärvt det från??;)) Zelda har ätit mat och så har vi ätit frukost. Annars har vi bara softat framför dator, och barnkanalen. Darlingen jobbar fram till kl 15.

Igårkväll tittade vi på "The proposal". Helt okej film, dock slutade den väl inte så som jag trodde, men helt klart värd att se.



Dax att göra något av dagen nu kanske?

Hoppar ni får en underbar dag!
Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0