L&B

När vi var nere i Gbg på Mammabloggalan i början på juli i somras så vann jag ett valfritt plagg hos Lingon och Blåbär.
Den lappen har stått i hallen så jag har sett den dagligen, men det har inte blivit av att jag har beställt något. När vi var i Gbg så bestämde jag att det ska bli ett plagg till mig. Eftersom att jag handlar så mycket till Oliwer så tycker jag att det kan vara skoj att köpa något till mig. Det är ju ändå "gratis":)

Den här koftan valde jag.

Jag gillar modellen på den, bla att det är trekvartsärm, mycket fin:) Hoppas att den är lika fin i verkligheten sen när den kommer.

Min lilla prins är fortfarande vaken. Han fick en alvedon för en liten stund sen, jag hoppas att han kommer somna, så att jag kan somna samtidigt. Vi får hoppas på att han sover länge i natt.

Under de tre timmarna som Oliwer var på dagis igår så hann jag och Darlingen rensa i vårat förråd. Det blev två fulla billass till soptippen. Så härligt! Fast vi har mycket kvar att göra där nere, men en bit på vägen iaf.


Nu blir det strax sängen!
Sov gott!


Postat av: Mamma

Jättefin kofta! Den blir nog fin till dig (annars kan ju alltid jag ärva den).

Kram

2009-11-28 @ 23:55:25
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Den där koftan är ju jättesöt! Du kommer vara jättefin i den! kramis

2009-11-29 @ 07:45:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det är riktigt, man måste unna sig själv nåt oxå ibland!!

2009-11-29 @ 10:02:13
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0