Jag bränner inte kortet:P

Det är några av er som undrar varför bilden på Oliwer brinner:P, det är en jätterolig sida som heter Photofunia där man kan leka med sina bilder. Bla bränna upp dem:P, gå in där och testa:)




Det finns massor av olika bilder, och man kan sitta och leka en stund. Absolut värt ett besök.

Nu har Oliwer hällt ut alla saker i sin leklåda i vardagsrummet och hamrar på den. Jag vet inte om han tycker att den är trasig?

Vi ska göra oss i ordning och åka in till Barnbasaren på Rosvalla en sväng. Vi behöver inget, men ska kika lite. Ska även låna ut Oliwers gåstol till Karin och Hektor. I eftermiddag ska vi till bowlinghallen. Jag har inte tittat på bowlingmatch på länge länge. Men jag börjar bli mer och mer sugen.

För er som inte känner till det så bowlade jag när jag var yngre, jag var riktigt bra. Spelade i A-laget och fick bra resultat. Sen flyttade jag till Växjö i några månader, och när jag sedan flyttade hem igen så hade jag aldrig någon riktig lust att bowla. Jag tränade och spelade, men längtan efter bowling fanns inte där, nu hoppas jag att det ska komma tillbaka igen.

Hoppas alla får en fin dag!


Postat av: Richard

Hej... Besökte sidn du rekommenderade och jag säger bara TACK !! Hoppas allt e bra, Becca hälsar..

2009-11-15 @ 12:27:17
URL: http://irgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0