Ensam på dagis och gårdagens bilder

Idag lämnade jag och Darlingen Oliwer ensam på dagis. Kl 11 lämnade vi honom, och kl 15 hämtade jag honom. Han vinkade hejdå till oss och gick in direkt och lekte med sina nya kompisar och alla nya leksaker.

Medans Oliwer var på dagis så var Darlingen ute med Zelda och sen gick de in och spelade wii. Jag åkte till stan. Köpte två par strumpbyxor och en partytröja till morgondagens julbord.

Oliwer hade varit superduktig. Ätit snällt och lekt snällt. Problemet var väl att han inte ville somna i en barnsäng med de andra småbarnen, så de fick ta fram en vagn, som han somnade i. Så det gick jättebra.
Jag är så stolt över lilla kille!

Efter dagis idag så åkte jag, Oliwer och Zelda hem till Pappa. Han är hemma och sjukskriven pga en liten olycka igår. Han ramlade med cykeln och drog långfingret ur led. Usch så det ser ut. Hela handen är helt svullen. Fyfasen!

Igår firade vi att det går så bra på dagis med glass, maränger, banan och chokladsås. Darlingen kom hem tidigare från jobbet oxå:) Mina bästa killar!



 

Gott var det, men kladdigt blev det!!!



 

Ett långt, varmt och skönt skumbad blev det för skitgrisen:)

Nu ska jag fortsätta titta på tv och kanske läsa några bloggar;)

Kommentera gärna så jag vet om det är någon som läser det här:D





Postat av: Mormor

En riktigt duktig goding, är han!!

Kram!!

2009-11-26 @ 21:49:35
Postat av: Johanna

fina bilder! skönt att det går så bra på dagis! =)

2009-11-26 @ 22:48:34
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Anja

Fina bilder :) Gott med glass och maränger. Kram

2009-11-27 @ 10:13:12
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

duktig han är :)

2009-11-27 @ 12:03:55
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Pia

Läser din blogg varje dag

2009-11-27 @ 16:03:53
Postat av: Karin

Fina kort och skönt o höra att det går bra på dagis även när inte mamma är där =)Kram

2009-11-27 @ 17:43:49
Postat av: HUSnrNIO

Så skönt när det går bra på dagis. Betyder mkt det. Söt liten badkille:D Ha en trevlig adventshelg.

2009-11-27 @ 19:45:40
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0