Arn

Idag har jag pysslat massor hemma. Skönt att hinna med lite sånt ibland. Efter det åkte vi ut till Pål ljungshage, jag tänkte passa på att klippa mig. 50kr kostade det:) Lagom! Jag klippte mig jättelite, men ändå så att man ser lite skillnad och jag känner mig fräsch. Inga slitna toppar här inte:)
Medans jag klipptes var mina killar inne på Citygross och handlade lite. Bla tårta.

Vi åkte ut till Jönåker och firade Farmor som fyller år på torsdag. Hon fick en vinflaska (prins Oliver) och på den var en av mina flaskdekorationer, hade dock bytt ut liljan (den hade blivit trött) mot en rosa gerbera, och en stor röd rosett. Blev ganska fint.

Eftersom att jag köpte en hel bukett med gerberor, så fick jag 6 st själv. De står i två vaser här nu. En härlig rosa färgklick:)
Att man inte unnar sig lite nya blommor lite oftare! Efter min blomkurs har jag verkligen ändrat mig. Jag köper inte bara hem gröna lättskötta växter, utan gärna med färg på.

Oliwer har precis somnat (sent, jag vet!) och Darlingen jobbar. Jag ska titta på första ARN filmen.
Joel Kinnaman är ju med i den:) hehe.



Har precis druckit en kopp vitt te och ätit två knäckemackor med ost och gurka. MUMS!

Hoppas ni får en bra kväll!

Postat av: Lilla jag

Jag har också köpt blommor idag :) Älskar färska blommor :)

2009-11-17 @ 00:20:20
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0