2 timmar

Från 15.30-17.30 sov Oliwer. Gissa om han var trött efter dagens Dagis:)

Dagen gick jättebra. Vi kom till Dagis kl 11. Lekte och sjöng en liten stund sen var det lunch. Det blev stuvade makaroner och korv. Oliwer åt med god aptit. Han tröttnade innan alla barn hade ätit upp, så han fick lite "plock-jobb", dvs plocka majs från bordet och äta upp:)

Efter lunchen så skulle han sova en liten stund. Det ville ju inte Oliwer kan jag lova. Det blev till att klä på oss alla ytterkläder och gå en sväng med Oliwer i vagn, då somnade han:)

När han vaknade så var det full fart igen:) Massor med lek. När han träffade en av sina nya kompisar idag så fick han en stor kram och en puss på kinden:) Så sött! Hon utbrast "HEJ" och sprang och kramade och pussade på honom.

Medans Oliwer sov så hann jag se klart på en Falk film (Har iofs sett den förut, men de kan man se många ggr;)), sen tittade jag på "Den Osynlige". Den har jag oxå sett massa ggr förut, men den är grym, och helt klart värd att se flera ggr!



Nu har vi lite mys resten av kvällen. Jag är sugen på en till "Tuva Novotny-film", men jag tror ju att Oliwer kommer vara vaken ganska länge nu. Vi kanske ska åka till affären och köpa lite glass och mumsa på.

Imorgon ska Oliwer vara själv på dagis. 11-15. Får vi se hur det går:) Blir nog kanon!


Postat av: tezza & ellen

duktig han är :)

hoppasni får en trevlig kväll !

2009-11-26 @ 20:52:38
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0