Utmaning

Hittade en utmaning hos Agnieszka


1. När gick du upp i morse? 9.00
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio?
Patrik 1,5
4. Favorit tv-program?
OTH, inredningsprogram
5 Vad åt du till frukost? En shake
6. Vad är ditt / dina andranamn?
Marie Johanna
7. Din favoritmat?
Kött och sallad, men vi kan skriva grekiskt.
8. Vilken mat gillar du inte?
Gillar all mat
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Melody Clubs nya skiva
10. Vilken bil kör du?
Audi A3, eller SAAB 9-5
11. Vilken är din Favoritmacka?  
Vet inte, Tonfiskröra kanske? 
12. Vilka mänskliga drag kan du? 
VA?
13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och nån snygg tröja
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Grekland!
15. Favoritklädmärke?
Vet inte, köper det jag tycker är snyggt i olika butiker
16.Var vill du dra dig tillbaka? När jag känner mig klar med arbetet och bara vill resa, umgås med familj och vänner.
17. Favorittid på dagen? 
Beror på vad vi gör 
18. Var är du född? 
Nyköpings BB
19. Vilken är din favorit sport att se på?
Friidrott
20. Vem tror du inte Gör denna utmaning?
Ärligt talat, de som vill göra den får väl göra det...?
22. Coca Cola eller Pepsi? 
Helst inte cola alls, men om jag måste välja blir det coca cola
23. Fotboll eller ishockey? Ishockey  
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla
25. Pedikyr eller manikyr? Inget!
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Alltid
27. Vad ville du bli när du var liten?
Polis, kock
28. Bästa barndomsminnet? Finns många
29. Varit i Afrika? Japp
30. Nånsin rullat innågon  i toapapper? Nope
31. Varit med om en bilolycka?
Jag har kört av vägen på motorvägen en gång i slaskväder.
32. Favoritdag i veckan? 
Beror på när Darlingen är ledig 
33. Favoritblomma?
Gerbera
34 Favorit-snabbmatsrestaurant? 
Blääsch
35. Äger du en cykel? Japp
36. Vem fick du senaste mailet från? Säkert Facebook mail
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?Ingen

38. Läggdags? Mellan 22-23 tiden.
39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Alla
40. Senaste personen du delade en middag med?
Darlingen, Nicke, Magda, Jiwan och Harpal på Birka Paradise
41. Vad sysslar du med just nu? Jagar min son och försöker göra den här listan 
42. Favoritfärg? Grön

43. Hur många tatueringar? Tre


Så, känner ni för att göra utmaningen tycker jag att ni ska lämna en kommentar
hos mig så jag får läsa era svar;)

Postat av: Linda

Jag har utmanat mig nu så vassego och läs! :)

2009-05-19 @ 18:04:49
URL: http://ihuvetpalilly.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0