Underbart!

Jag var precis ute med Zelda en sväng. Vi gick in i skogen. Så himla underbart väder!
Det doftade ljuvligt med alla vitsippor och träd som håller på att slå ut! Det var blå himmel och helt tyst!
Jag släppte Zelda och hon lydde min minsta vink.
Åh vad underbart det kan vara ibland!

Det är väldigt lite som kan betyda så himla mycket!!





(Bilder tagna av mig, förra året)

Oliwer har precis somnat och Darlingen har åkt iväg mot jobbet för lite nattjobb.
Hoppas att lillprinsen sover länge nu, men det märks!

Glöm inte min lilla tävling;)

Postat av: Jessi

Ja just det, din tävling vill jag vara med i. Har ingen bra motivering till varför jag ska vinna, tycker bara den är fin. =)

2009-05-13 @ 00:38:10
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0